Оформлення замовлень можна здійснити такими способами:
►В електронному виді: після оформлення замовлення, якщо ми одержали замовлення в робочий час — передзвонимо Вам у плині 40 хвилин. Якщо ввечері — зв'яжемося з Вами наступного дня й підтвердимо замовлення, а також уточнимо деталі доставки. Процес оформлення замовлення в електронному виді максимально спрощений. Вам досить пройти наступні кроки:
- вибрати товар у каталозі;
- нажати на кнопку «Купити»;
- упевнитися в необхідній кількості позицій, при необхідності провести коректування (перерахувати суму товару, додати кількість або додати новий товар);
- нажати кнопку «Оформити замовлення»;
- заповнити обов'язкові поля, які позначені «*»;
- підтвердити замовлення
►Замовлення по телефону: якщо Вам зручніше здійснити замовлення по телефону, Ви можете подзвонити нам по номерах і задати питання, що цікавлять Вас, і погодити всі деталі
► Через роздрібні місця: ми цінуємо бажання своїх клієнтів подивитися та «потрогати» товар, тому пропонуємо Вам приїхати в місця роздрібного продажу (тільки для жителів Черкас).
Оплата замовлень реалізована сьогодні такими способами:
► Поповнити картку «Приватбанку» найбільш простий і зручний варіант, для мешканців інших регіонів. Поповнити картку можна в мережі терміналів, зарахування коштів, відбувається миттєво. Вибравши цей варіант, Ви значно здешевлює вартість доставки, так як передача грошей не здійснюється через пошту або транспортну компанію.
►Платіжкою у відділенні будь-якого банку;
►За допомогою кредитних карт у системі Liqpay;
► Післяплатою на пошті - ми відправляємо Вам посилку, при одержанні її на пошті, Ви проводите оплату. При отриманні Ви оплачуєте переказ грошових коштів, при сумі до 500 грн, комісія становить 4,8 %, при сумі більше 500 грн, комісія становить 2,4%.
► Післяплатою через транспортну компанію (доступно тільки на «Новій пошті») - ми відправляємо Вам посилку, при отриманні її в компанії, Ви проводите оплату.
Правила обміну й повернення
Після одержання замовлення покупець має право на повернення й обмін товарів належної якості у відповідності зі ст. 20 Закону про Захист прав споживачів:
20.1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не підійшов за формою, габаритам, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути їм використаний по призначенню
У випадку повернення товару, кур'єрові оплачується пеня в розмірі 5 грн. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не вважаючи дня покупки.
Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не був у вживанні і якщо збережені його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також товарний або касовий чек або інші документи, видані споживачеві разом із проданим товаром
Перелік товарів, не підметів обміну (поверненню) на підставах, зазначених у справжній статті, затверджується Кабінетом Міністрів України
20.2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажі, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортиментів з відповідним перерахунком вартості, або одержати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першім же вступі відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день вступу товару в продаж сповістити про це споживача, який вимагає обміну товару